Tokyo Business Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Jardí Nacional Shinjuku Gyoen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tokyo Business Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Control de la temperatura de la calefacció
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Control de la temperatura de la calefacció
Dormitoris
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
També et pot agradar

Shinjuku Prince Hotel
Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.426 opinions
Preu actual: 144 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-3-2 Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Listel Shinjuku
Hotel Listel Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 1.001 opinions
Preu actual: 66 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note that guests are required to vacate their rooms between 10 AM and 4 PM daily.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tokyo Business
Tokyo Business Hotel
Tokyo Business Hotel Shinjuku
Tokyo Business Hotel Hotel
Tokyo Business Hotel Tokyo
Tokyo Business Hotel Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Tokyo Business Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Chisato
16 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Chisato
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kazuko
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuko
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Reiko
28 de maig de 2025
Reiko
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Thi Hong Mai
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IT ISNT HOTEL, IT WORSE THAN GUESTHOUSE
Thi Hong Mai
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAITO
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAITO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
CHIZURU
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
CHIZURU
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
mathéo
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mathéo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Masahito
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Masahito
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
kazuhide
15 de gen. de 2025
kazuhide
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
rodrigo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rodrigo
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
YOSHIHARU
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YOSHIHARU
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
ryoko
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ryoko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de jul. de 2024
駐車場予約できるのが、良かった
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
SHINOHARA
31 de maig de 2024
SHINOHARA
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
KOICHI
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KOICHI
Estada de 6 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Kemmei
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kemmei
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
SHINICHI
21 d’oct. de 2022
SHINICHI
Estada d’1 nit (oct. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
不便すぎます。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de nov. de 2021
チェックアウト
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても悪い
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
imanishi
15 de març de 2020
imanishi
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Calvin
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Calvin
Estada de 3 nits (gen. 2020)