Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Minn Ueno
Taito
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 798 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-chome-11-26 Mita, Tokyo, Tokyo, 108-0073
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 600 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Smile Shinagawasengakujiekimae
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Tokyo
Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Shinagawasengakujiekimae
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
FUMIE
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUMIE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Zolzaya, Sleepy hollow
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zolzaya
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Blue
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blue
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ユカ
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ユカ
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Argy
27 de maig de 2025
Argy
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Tyon
22 de maig de 2025
Tyon
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Roberta
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberta
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
ヒロミ
13 de maig de 2025
ヒロミ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darlyn
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darlyn
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
M
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
M
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel ·lent
Rika
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
22 d’abr. de 2025
Bryan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Toyoda
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toyoda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
michael
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yun
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yun
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Mario
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mario
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pak Kei
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location, comfortable room, nice staff
Pak Kei
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Li Heng
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Li Heng
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Yukiko
30 de març de 2025
Yukiko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Mario
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
HARUTO
7 de març de 2025
HARUTO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 4 nits (febr. 2025)