Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho
Hotel a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 256 €
15 de gen. - 16 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Suite familiar (Executive)

Suite familiar (Executive)
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Tokyu Stay Ginza
Ginza
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 107 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-14-13 Shinkawa, Tokyo, Tokyo, 104-0033
Sobre aquest allotjament
Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho
Allotjaments similars

Sakura Cross Hotel Akihabara
Sakura Cross Hotel Akihabara
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 121 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Sakura Cross Tokyo Kayabacho
Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho Hotel
Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho Tokyo
Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sakura Cross Hotel Tokyo Kayabacho
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
9,4
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en família
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brooke
Viatge en família
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brooke
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en família
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FOTIOS
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FOTIOS
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Minh
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Minh
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nina
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
carson, San Jose
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
carson
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katelynn
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katelynn
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PEIJIE
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
無可挑剔的住宿品質
PEIJIE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xuechun
Viatge en família amb nens petits
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xuechun
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rosalina
Viatge en grup
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosalina
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yumi
Viatge en família amb nens petits
23 de març de 2025
Yumi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spacious Family Suite
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kyoko
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Philip
10 d’oct. de 2024
Philip
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en grup
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIEN-HSUN
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIEN-HSUN
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en grup
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
PATRICIA
Viatge en família
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic stay
PATRICIA
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
daisuke
Viatge de negocis, Viatge en família
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
daisuke
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
アキ
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
アキ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
NAKADA
Viatge en família amb nens petits
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKADA
Estada d’1 nit (jul. 2024)

















