Richmond Hotel Tokyo Shiba
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Torre de Tòquio
Galeria de fotos de l’allotjament Richmond Hotel Tokyo Shiba





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 24 de 24 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)

Habitació doble estàndard, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)

Habitació doble Deluxe, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Tokyo Tower Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)

Habitació doble Deluxe (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (With Tokyo Skytree Ticket)

Habitació doble Deluxe (With Tokyo Skytree Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)

Habitació doble estàndard (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (With Tokyo Skytree Ticket)

Habitació doble estàndard (With Tokyo Skytree Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (With Sky Hop Bus (2D) Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (With Tokyo Skytree Ticket)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (With Tokyo Skytree Ticket)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (Couple plan 2person use,Checkout 12pm)

Habitació doble estàndard, no fumadors (Couple plan 2person use,Checkout 12pm)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room Non smoking

Deluxe Double Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Double Room-Non-Smoking

Double Room-Non-Smoking
Single With Bath
Standard Double Room With Bath
Superior Twin Non-Smoking Room 31 To 35 Sq M
Carregar totes les fotos de: Universal Twin Non-Smoking Room 31 To 35 Sq M

Universal Twin Non-Smoking Room 31 To 35 Sq M
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room For Single Use-Smoking

Deluxe Double Room For Single Use-Smoking
Couple Plan-Standard Double Room-Non-Smoking
Single Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room Non Smoking

Standard Twin Room Non Smoking
També et pot agradar

Shiba Park Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.025 opinions
Preu actual: 226 €
25 de nov. - 26 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-3-4 Shibakoen, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 105-0011
Sobre aquest allotjament
Richmond Hotel Tokyo Shiba
Allotjaments similars

Shiba Park Hotel
Shiba Park Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.025 opinions
Preu actual: 226 €
25 de nov. - 26 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Richmond Hotel Shiba
Richmond Tokyo Shiba
Richmond Shiba
Richmond Tokyo Shiba Tokyo
Richmond Hotel Tokyo Shiba Hotel
Richmond Hotel Tokyo Shiba Tokyo
Richmond Hotel Tokyo Shiba Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Richmond Hotel Tokyo Shiba
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
TATSUNORI
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TATSUNORI
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
YOO SEUNG
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOO SEUNG
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Haldis, Kirkland
Viatge en grup
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haldis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JW
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JW
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
YUTAKA
12 de juny de 2025
YUTAKA
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ariel
Viatge en família amb nens petits
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Ariel
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YOON
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
YOON
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nithin
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nithin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kim
Viatge en família amb nens petits
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kim
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara Ann
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara Ann
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Oahu
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shafiqah
13 d’abr. de 2025
Shafiqah
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gaku
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Gaku
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
DANIEL
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
DANIEL
Estada de 9 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
10/10, Excel·lent
Shouhei
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shouhei
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex Makoto
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex Makoto
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
ChiaMin
5 de gen. de 2025
ChiaMin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Nina
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina
Estada de 2 nits (des. 2024)

















