Quintessa Hotel Tokyo Ginza
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Teatre Kabuki-za
Galeria de fotos de l’allotjament Quintessa Hotel Tokyo Ginza





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 151 €
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Double Room

Moderate Double Room
Carregar totes les fotos de: Hollywood Twin Room

Hollywood Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Moderate)

Habitació doble (Moderate)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació (Hollywood Twin)

Habitació (Hollywood Twin)
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Universal Room

Universal Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
També et pot agradar

MONday Apart Premium Ueno
Taito
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 454 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-11, Ginza, Chuo, Tokyo, Tokyo, 104-0061
Sobre aquest allotjament
Quintessa Hotel Tokyo Ginza
Allotjaments similars

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 1.047 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 710 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Quintessa Tokyo Ginza Tokyo
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Hotel
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Tokyo
Quintessa Hotel Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Quintessa Hotel Tokyo Ginza
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Guadalupe
Viatge en grup
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Guadalupe
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel ·lent
INMER
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
INMER
Estada de 5 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Ai Thuy, Grand Prairie
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ai Thuy
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Manjula
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manjula
Estada de 9 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Maria
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Risen
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risen
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
TSUNEO
10 d’oct. de 2025
TSUNEO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en parella
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
9 d’oct. de 2025
Simone
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ChunKai
Viatge en grup
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ChunKai
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Simon
3 d’oct. de 2025
Simon
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lunjun
3 d’oct. de 2025
Lunjun
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Adalis
1 d’oct. de 2025
Adalis
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Masayuki
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masayuki
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
30 de set. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ka leung karen
30 de set. de 2025
ka leung karen
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en parella, Viatge en família
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ka leung karen
Viatge en grup
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ka leung karen
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Arlene Kris
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arlene Kris
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Tinna
Viatge en grup
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Tinna
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon y
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Simon y
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Rasika M
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rasika M
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (set. 2025)

















