OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Hotel al centre a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 126 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.025 opinions
Preu actual: 123 €
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-3-2 Akasaka, Minato, Tokyo, 107-0052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 171 opinions
Preu actual: 151 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 900 JPY per adult i 900 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i LINE Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anna Sophia
28 de juny de 2025
Anna Sophia
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cassie
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cassie
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Chiharu
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiharu
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ming Lai
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Ming Lai
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kaoru
29 de maig de 2025
Kaoru
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Theresa
21 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Juan
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
みほ
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
みほ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jacob
17 d’abr. de 2025
Jacob
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Barry
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chui Man
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chui Man
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chui Man
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chui Man
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YUREN
11 d’abr. de 2025
YUREN
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francesca
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesca
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sang Hyun
7 d’abr. de 2025
Sang Hyun
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Grace
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grace
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 9 nits (març 2025)