OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Hotel al centre a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Tokyu Stay Aoyama Premier
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 1.006 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-3-2 Akasaka, Minato, Tokyo, 107-0052
Sobre aquest allotjament
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Allotjaments similars

OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per als negocis
9.0 de 10, Fantàstic, 215 opinions
Preu actual: 140 €
26 de gen. - 27 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 900 JPY per adult i 900 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i LINE Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,8
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
19 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Mimi
Viatge en parella
18 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mimi
Estada de 3 nits (des. 2025)
8/10, Bo
Louise
Viatge en grup
13 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Andrew
Estada de 5 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Ethan
Viatge en parella
26 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Ethan
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 15 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula, ottawa
Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Xifeng
7 de nov. de 2025
Xifeng
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ana
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Alison
26 d’oct. de 2025
Alison
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitchell, Sydney
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitchell
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en família
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusra
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusra
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
James
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
James
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Meixian
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meixian
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ヒロシ
15 de set. de 2025
ヒロシ
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
sungmee
Viatge en família
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sungmee
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alice
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alice
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
Viatge en parella
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada de 5 nits (ag. 2025)

















