Galeria de fotos de l’allotjament 9h nine hours Ningyocho





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a dones, no fumadors (Capsule)

Habitació, només per a dones, no fumadors (Capsule)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a homes, no fumadors (Special Offer - Two Capsule)

Habitació, només per a homes, no fumadors (Special Offer - Two Capsule)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a homes, no fumadors (Special Offer - Capsule)

Habitació, només per a homes, no fumadors (Special Offer - Capsule)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(40 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a dones, no fumadors (Special Offer - Two Capsule)

Habitació, només per a dones, no fumadors (Special Offer - Two Capsule)
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a dones, no fumadors (Special Offer - Capsule)

Habitació, només per a dones, no fumadors (Special Offer - Capsule)
9,4 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a homes, no fumadors (Capsule)

Habitació, només per a homes, no fumadors (Capsule)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a homes, no fumadors (Two Capsule)

Habitació, només per a homes, no fumadors (Two Capsule)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació, només per a dones, no fumadors (Two Capsule)

Habitació, només per a dones, no fumadors (Two Capsule)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Oriental Hotel Tokyo Bay
Urayasu
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 3.966 opinions
Preu actual: 114 €
30 de set. - 1 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-chome-10-1 Nihonbashiningyocho, Tokyo, Tokyo, 103-0013
Sobre aquest allotjament
9h nine hours Ningyocho
Allotjaments similars

9h nine hours Akasaka sleep lab
9h nine hours Akasaka sleep lab
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.2 de 10, Molt bé, 817 opinions
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
nine hours Ningyocho
9h nine hours Ningyocho Tokyo
9h nine hours Ningyocho Capsule hotel
9h nine hours Ningyocho Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: 9h nine hours Ningyocho
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Jonathan
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joerg
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joerg
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura, Chula Vista
5 de set. de 2025
Laura
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eugene
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Neerav, Markham
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neerav
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
michihisa
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
michihisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Nathan
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KIHARA, Fukuyama Minamizaouchou
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KIHARA
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chun Kit
11 d’ag. de 2025
Chun Kit
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
のりまさ
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
のりまさ
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
みな
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
みな
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINJI
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINJI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KA KIN
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KA KIN
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
kayoko
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kayoko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
としのり
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
としのり
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
rongxian
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rongxian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
ゴックヒェン
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
ゴックヒェン
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadia
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Nadia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariko
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariko
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Teresa
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Teresa
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
m.k.
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
m.k.
Estada de 5 nits (jul. 2025)