Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nagomi Hotel Nippori





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional

Habitació individual tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional

Suite tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
2 Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Peninsula Tokyo
Chiyoda
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 590 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-41-8 Higashinippori, Tokyo, Tokyo, 1160014
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
NAGOMI HOTEL NIPPORI Tokyo
NAGOMI NIPPORI Tokyo
NAGOMI NIPPORI
NAGOMI HOTEL NIPPORI Hotel
NAGOMI HOTEL NIPPORI Tokyo
NAGOMI HOTEL NIPPORI Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Nagomi Hotel Nippori
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ritsuko
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ritsuko
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
William
16 de maig de 2025
William
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Misa
27 d’abr. de 2025
Misa
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ching Wah Fanny
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ching Wah Fanny
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
sola
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sola
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
CHENG YU
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CHENG YU
Estada de 9 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
eunsoo
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
eunsoo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Chan
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Lindsay
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindsay
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
SHING FU
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHING FU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NATSUKI
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NATSUKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
zhongqing
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
good hardware, no service
zhongqing
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juvy
10 de gen. de 2025
Juvy
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
qichun
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
qichun
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
K
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
K
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandeep
3 de nov. de 2024
Sandeep
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHAEWON
Viatge en família
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CHAEWON
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Alesia
Viatge en grup
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alesia
Estada de 8 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
James
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
CARD
Viatge de negocis
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARD
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2024)