Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 152 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, no fumadors (2 beds)

Suite júnior, no fumadors (2 beds)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (Skytree View)

Habitació doble estàndard, no fumadors (Skytree View)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors, cantonada (2 beds)

Habitació superior, no fumadors, cantonada (2 beds)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (3 beds)

Habitació superior, no fumadors (3 beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (2 beds)

Habitació superior, no fumadors (2 beds)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors (Skytree View)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors (Skytree View)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Shinjuku Prince Hotel
Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.425 opinions
Preu actual: 144 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-4-4 Nihonbashi Muromachi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 103-0022
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3850 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Mitsui Garden Hotel Premier
Mitsui Garden Nihonbashi Premier
Mitsui Garden Premier
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Hotel
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Tokyo
Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Mitsui Garden Hotel Nihonbashi Premier Tokyo
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jonathan
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ke
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ke
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Matthew
Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Risa
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar, Shoshone
Viatge en grup
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sachiko
29 de juny de 2025
Sachiko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Constance
26 de juny de 2025
Constance
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nobuko
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobuko
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Brandon Akio, Stevenson Ranch
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon Akio
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wenter
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenter
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
mika
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
mika
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlene
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlene
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Frederic, Paris
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederic
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
shahrokh, san ramon
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
shahrokh
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jizhou
28 de maig de 2025
Jizhou
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sasha
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Sasha
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
OSAMU
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OSAMU
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
eleonor
19 de maig de 2025
eleonor
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Xiwen
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiwen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
JOSE, São Paulo
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
JOSE
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mary
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Azmat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stor værelse, kedelig morgenmad
Azmat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lois
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lois
Estada d’1 nit (abr. 2025)