Hotel apartament
MONday Apart Premium NIHONBASHI
Hotel apartament amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Galeria de fotos de l’allotjament MONday Apart Premium NIHONBASHI





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 217 €
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Family)

Habitació superior (Family)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Deluxe Japanese)

Habitació tradicional (Deluxe Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Grand Japanese)

Habitació tradicional (Grand Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional (Grand Japanese Style, King)

Suite tradicional (Grand Japanese Style, King)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (King)

Habitació doble superior (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional (Deluxe, Japanese, King)

Suite tradicional (Deluxe, Japanese, King)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House)

Habitació, no fumadors (Run of House)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Habitació (Universal King)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
També et pot agradar

Disney Ambassador Hotel
Maihama
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 391 €
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-1-5 Nihonbashi Honmachi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 103-0023
Sobre aquest allotjament
MONday Apart Premium NIHONBASHI
Hotel apartament amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Aquest hotel apartament lliure de fum inclou aparcament sense assistència, bugaderia i servei de recepció les 24 hores. La wifi en zones públiques és gratis. Cada apartament disposa d'un televisor de pantalla plana amb canals digitals i d'una cuina bàsica equipada amb frigorífic, placa de cuina i microones. Podràs gaudir de tot tipus de comoditats com ara una rentadora/assecadora, una cafetera, wifi gratuïta i Netflix. S'ofereix un servei de neteja setmanal.
MONday Apart Premium NIHONBASHI ofereix 56 habitacions que inclouen rentadora i assecadora i caixa forta. Les habitacions tenen escriptori i una taula de menjador. En aquest hotel apartament de 4 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina bàsica equipada amb frigorífic, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una banyera i dutxa independents. A més, hi trobaràs sabatilles, un bidet i articles de tocador gratuïts.
Aquest hotel apartament a Tòquio ofereix wifi gratuïta. Hi ha un televisor de pantalla plana de 50 polzades amb canals digitals i Netflix. A més, a les habitacions hi ha cafetera i tetera i arrossera. S'ofereix servei de neteja cada setmana i es pot sol·licitar canvi de tovalloles. S'ofereix un servei de neteja limitat.
Allotjaments similars

MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO
MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 419 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3500 JPY per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Entre els elements de seguretat, s'hi inclouen un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MONday Apart Premium NIHONBASHI
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
9,2
Comoditats
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph, Hercules
Viatge en parella, Viatge en família
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dennie, Richmond Hill
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennie
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Vladimir
Viatge en família
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vladimir
Estada de 12 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família amb nens petits
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
arturo
Viatge en família amb nens petits
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
arturo
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carina
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodney
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodney
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
shingo
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
shingo
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lashanna
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lashanna
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Freddy
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Freddy
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en família
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en família amb nens petits
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
kiyotaka
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kiyotaka
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Trevor
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trevor
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 8 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Erika
29 d’ag. de 2025
Erika
Estada de 11 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKI
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKI
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shu Yin
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shu Yin
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Amin
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amin
Estada d’1 nit (ag. 2025)

















