Hotel apartament
MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO
Hotel apartament amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand, no fumadors (Japanese Suite King)

Habitació Grand, no fumadors (Japanese Suite King)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (King)

Habitació estàndard, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand, no fumadors (Japanese)

Habitació Grand, no fumadors (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (King)

Habitació superior, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (Japanese King)

Habitació superior, no fumadors (Japanese King)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (Japanese)

Habitació superior, no fumadors (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (Family)

Habitació estàndard, no fumadors (Family)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Sofà llit: individual
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House, Bed Type not Guaranteed)

Habitació, no fumadors (Run of House, Bed Type not Guaranteed)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (Superior)

Habitació familiar, no fumadors (Superior)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Sofà llit: individual
Dormitoris
També et pot agradar

Shinjuku Prince Hotel
Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.421 opinions
Preu actual: 145 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-4-1 Irifune, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0042
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Premium Apart MONday GINZA EAST
Premium Apart MONday GINZA EAST
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 68 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Monday Apart Ginza Shintomicho
MONday Apart Premium SHINTOMICHO
GATE STAY Premium Ginza Shintomicho
MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO Tokyo
MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO Aparthotel
MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO Aparthotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Celina
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celina
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jeremiah
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremiah
Estada de 15 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ty
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ty
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ravneet
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravneet
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashlynn
Viatge en família amb nens petits
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashlynn
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hsun Kuei
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hsun Kuei
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Janice
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Carlos
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
DKen
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
DKen
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian Edward
Viatge en família amb nens petits
9 de jul. de 2025
Brian Edward
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Susie
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susie
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lou
6 de jul. de 2025
Lou
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lily
Viatge en família amb nens petits
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lily
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
???
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
???
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO
Viatge en família amb nens petits
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIKO
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rosaline
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosaline
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Esther
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HANHEE
21 de juny de 2025
HANHEE
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gary, Singapore
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sanae
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanae
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
8 de juny de 2025
Anthony
Estada de 3 nits (juny 2025)