Hotel apartament
Mimaru Tokyo Akasaka
Unitats en un hotel apartament amb cuines i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Tokyo Midtown
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mimaru Tokyo Akasaka





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament tradicional, habitacions connectades

Apartament tradicional, habitacions connectades
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Apartament, vistes a la ciutat (Sofa-Bed)

Apartament, vistes a la ciutat (Sofa-Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Sofà llit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament (Sofa-Bed)

Apartament (Sofa-Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Sofà llit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament (Japanese)

Apartament (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.375 opinions
Preu actual: 121 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7-9-6 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 107-0052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Centurion Hotel Classic Akasaka
The Centurion Hotel Classic Akasaka
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Microones
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 119 €
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 5000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 5000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Towel exchange is available daily. Housekeeping service is provided on the 3rd day of the stay, and every 2 days after that. Additional housekeeping service is available on request for a surcharge
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
MIMARU TOKYO AKASAKA Aparthotel
MIMARU Aparthotel
MIMARU
MIMARU TOKYO AKASAKA Aparthotel
MIMARU Aparthotel
MIMARU
Aparthotel MIMARU TOKYO AKASAKA Tokyo
Tokyo MIMARU TOKYO AKASAKA Aparthotel
Aparthotel MIMARU TOKYO AKASAKA
MIMARU TOKYO AKASAKA Tokyo
Mimaru Tokyo Akasaka
MIMARU TOKYO AKASAKA Tokyo
MIMARU TOKYO AKASAKA Aparthotel
MIMARU TOKYO AKASAKA Aparthotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Mimaru Tokyo Akasaka
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 10 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
D
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
D
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Anila, Caledon
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Anila
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emma Louise
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma Louise
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Francesca
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesca
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kartik
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
kartik
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ian
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ian
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elena, San Marcos
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano R
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Adriano R
Estada de 8 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Seunghu
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Seunghu
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuridia
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Yuridia
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DANIEL ALEJANDRO AYALA
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL ALEJANDRO AYALA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Abhinav
Viatge en família amb nens petits
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhinav
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
MASAHIRO
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAHIRO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Douglas
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en família amb nens petits
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família amb nens petits
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 13 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Michael
Estada de 8 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
George
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
George
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mayumi
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Mayumi
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Arumugam
Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arumugam
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Yuen Kit
Viatge en grup
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuen Kit
Estada de 7 nits (jul. 2024)