Hotel apartament
Mimaru Suites Tokyo Asakusa
Hotel apartament amb cuina, molt a prop de Parc de Sumida
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mimaru Suites Tokyo Asakusa





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium, 2 dormitoris

Suite prèmium, 2 dormitoris
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors (with Living Room Sofa)

Suite, 2 dormitoris, no fumadors (with Living Room Sofa)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors

Suite, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors (Dog-friendly, with living room sofa)

Suite, no fumadors (Dog-friendly, with living room sofa)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite (Dog-friendly)

Suite (Dog-friendly)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional (Dog friendly)

Suite tradicional (Dog friendly)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional, 2 dormitoris, no fumadors (Japanese)

Suite tradicional, 2 dormitoris, no fumadors (Japanese)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.010 opinions
Preu actual: 155 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hanakawado, Taito-ku, 1-10-13, Tokyo, Tokyo Prefecture, 111-0033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mimaru Tokyo Asakusa Station
Mimaru Tokyo Asakusa Station
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 255 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 0 JPY per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 5000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 5000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un sistema de seguretat.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Towel exchange is available daily. Housekeeping service is provided on the 3rd day of the stay, and every 2 days after that. Additional housekeeping service is available on request for a surcharge
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Mimaru Suites Tokyo Asakusa Tokyo
Mimaru Suites Tokyo Asakusa Aparthotel
Mimaru Suites Tokyo Asakusa Aparthotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Mimaru Suites Tokyo Asakusa
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anne
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JENNIFER
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JENNIFER
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Emily
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Emily
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leon
Viatge en família amb nens petits
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leon
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rose
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rose
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en família amb nens petits
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angie
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angie
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Deokhyun
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deokhyun
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christian, North Vancouver
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anil
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anil
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jihyun
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
jihyun
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuchi
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Yuchi
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chasitty
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chasitty
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chih Tseng
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Chih Tseng
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Feranda
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Feranda
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyunghyuk
Viatge en grup
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
4인 최고의 숙소
Kyunghyuk
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Luxi
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luxi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andre
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en família
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
C F
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
C F
Estada de 3 nits (oct. 2024)