KARIO Sasazuka
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Parc de Yoyogi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament KARIO Sasazuka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 218 €
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació (Loft Bed)

Habitació (Loft Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Un bidet
Quadruple Room
Double Room
Carregar totes les fotos de: Loft Bed Room

Loft Bed Room
També et pot agradar

Shinagawa Prince Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 4.117 opinions
Preu actual: 119 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-56-7 Sasazuka, Tokyo, Tokyo, 151-0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Himalaya Cloud Hotel
Himalaya Cloud Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 124 opinions
Preu actual: 104 €
17 de juny - 18 de juny
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, LINE Pay i PayPal.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Kario Sasazuka Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Terrace Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Terrace Hotel
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Terrace Hotel
Hotel Kario Sasazuka Terrace
Kario Sasazuka
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
KARIO Sasazuka Hotel
KARIO Sasazuka Tokyo
Kario Sasazuka Terrace
KARIO Sasazuka Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: KARIO Sasazuka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Estada de 10 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Evelyn
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Evelyn
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mae
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mae
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto Carlos
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto Carlos
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Gang
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gang
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
aiko
21 de maig de 2025
aiko
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Joel
Viatge en grup, Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Joel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Victor
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lady Vanessa
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lady Vanessa
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aik Lee
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aik Lee
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jorge
23 d’abr. de 2025
jorge
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Mark
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Paige
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paige
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christian Earl
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian Earl
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirstin
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirstin
Estada de 13 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shahar, Alpharetta
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daphne
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daphne
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roxana
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roxana
Estada de 8 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sherril
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherril
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARILOU
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARILOU
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Satomi
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satomi
Estada d’1 nit (febr. 2025)