KARIO Sasazuka
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Parc de Yoyogi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament KARIO Sasazuka





Serveis populars
El preu actual és de 95 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació (Loft Bed)

Habitació (Loft Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,8 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Quadruple Room
Double Room
Carregar totes les fotos de: Loft Bed Room

Loft Bed Room
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.372 opinions
Preu actual: 109 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-56-7 Sasazuka, Tokyo, Tokyo, 151-0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Himalaya Cloud Hotel
Himalaya Cloud Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 128 opinions
Preu actual: 101 €
10 d’ag. - 11 d’ag.
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, LINE Pay i PayPal.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Kario Sasazuka Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Hotel
Kario Sasazuka Terrace Hotel Tokyo
Kario Sasazuka Terrace Hotel
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Hotel Kario Sasazuka Terrace Tokyo
Tokyo Kario Sasazuka Terrace Hotel
Hotel Kario Sasazuka Terrace
Kario Sasazuka
Kario Sasazuka Terrace Tokyo
KARIO Sasazuka Hotel
KARIO Sasazuka Tokyo
Kario Sasazuka Terrace
KARIO Sasazuka Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: KARIO Sasazuka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
cheryl, manassas
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
cheryl
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Shawn
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Tasha
14 de juny de 2025
Tasha
Estada de 10 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Evelyn
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Evelyn
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Celina
12 de juny de 2025
Celina
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
10 de juny de 2025
Diane
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hyun, SAN JOSE
10 de juny de 2025
Hyun
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mae
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mae
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto Carlos
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto Carlos
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Gang
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gang
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
29 de maig de 2025
Sandra
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
aiko
21 de maig de 2025
aiko
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Joel
Viatge en grup, Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Joel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Victor
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lady Vanessa
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lady Vanessa
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aik Lee
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aik Lee
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jorge
23 d’abr. de 2025
jorge
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Mark
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Paige
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paige
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (març 2025)