Kamata In Social
Hotel a Tòquio amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kamata In Social





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.424 opinions
Preu actual: 270 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.697 opinions
Preu actual: 88 €
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata
Preguntes freqüents
Opinions: Kamata In Social
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Colin
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kin
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
??
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kazuto, Hadano city
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuto
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MIYUKI
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIYUKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
ミホコ
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ミホコ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Takako
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Takako
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aglika
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aglika
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hidetoshi
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidetoshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tomonori
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomonori
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ming
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ming
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 13 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MASAYO
23 d’abr. de 2025
MASAYO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rudy
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rudy
Estada de 15 nits (març 2025)
8/10, Bo
Masakazu
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Masakazu
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
mizuho
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mizuho
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yasuyuki
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuyuki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
KEIICHI
16 de març de 2025
KEIICHI
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
KATSUHIKO
14 de març de 2025
KATSUHIKO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harrison Steve
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harrison Steve
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Heesun
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Heesun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kazuo, fukuokasi sawaraku hara
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
?
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
?
Estada d’1 nit (febr. 2025)