KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai
Hotel a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, no fumadors

Habitació doble bàsica, no fumadors
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, fumadors

Habitació doble bàsica, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, fumadors

Habitació doble Deluxe, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Disney Ambassador Hotel
Maihama
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Preu actual: 391 €
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-17-9, Tokyo, Tokyo, 134-0088
Sobre aquest allotjament
KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai
Allotjaments similars

Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 102 opinions
Preu actual: 56 €
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1650 JPY per adult i 1650 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai
8,0
Molt bo
7,8
Neteja
8,0
Comoditats
8,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 10 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy E
6 de nov. de 2025
Wendy E
Estada de 13 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
chun kit
Viatge en família amb nens petits
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
chun kit
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel, Cold Lake
Viatge en grup
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Donald, Anchorage
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Kumi
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumi
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Deric
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deric
Estada de 5 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Jakeliny
Viatge en família
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jakeliny
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Rene
Viatge en grup
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 6 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Julian Ramon, Chino
28 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian Ramon
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Rachel
23 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Katya
Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katya
Estada de 11 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Haruka
20 d’oct. de 2025
Haruka
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Alex
20 d’oct. de 2025
Alex
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaiah Jordan
18 d’oct. de 2025
Isaiah Jordan
Estada de 7 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Ho Hyun
18 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ho Hyun
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Xin Ying
Viatge en família
16 d ’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Xin Ying
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayra
Viatge en família
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra
Estada de 8 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jacqueline Valerie Carlos
14 d’oct. de 2025
Jacqueline Valerie Carlos
Estada de 5 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
CHI MAN
14 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHI MAN
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tlahuicole
14 d’oct. de 2025
Tlahuicole
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon, Tucson
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 3 nits (oct. 2025)

















