ibis Styles Tokyo Ginza
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Ginza Six
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Tokyo Ginza





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 102 €
9 de jul. - 10 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual

Habitació estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Caixa forta
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.013 opinions
Preu actual: 140 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 10 9 Ginza Chuo-Ku, Tokyo, 104-0061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.050 opinions
Preu actual: 96 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel
ibis Styles Tokyo Ginza TOKYO
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel TOKYO
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Tokyo Ginza
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
peter
16 de maig de 2025
peter
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias, Gaimersheim
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erik, San Andrés Huayapam
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nadya
2 de maig de 2025
Nadya
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Abhishek
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhishek
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mark Christian
27 de març de 2025
Mark Christian
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN-IGNACIO
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUAN-IGNACIO
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JEONG JIN
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEONG JIN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CESAR AUGUSTO
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR AUGUSTO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric Hock Lee, Singapore
7 de març de 2025
Eric Hock Lee
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
WON
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WON
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOHISA
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOMOHISA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
HENRIQUE
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Razoável
HENRIQUE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient location
Claudia
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CORPORATION
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CORPORATION
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Della
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Della
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 8 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Francisco
Viatge en parella, Viatge en grup
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 9 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Arjun
26 de des. de 2024
Arjun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Larissa
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada de 2 nits (des. 2024)