ibis Styles Tokyo Ginza
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Exterior de Tsukiji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Tokyo Ginza





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual

Habitació estàndard, 1 llit individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.025 opinions
Preu actual: 119 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 10 9 Ginza Chuo-Ku, Tokyo, 104-0061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
Sotetsu Fresa Inn Ginza Nanachome
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.094 opinions
Preu actual: 83 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel
ibis Styles Tokyo Ginza TOKYO
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel TOKYO
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Tokyo Ginza
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Yuna
24 de juny de 2025
Yuna
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fred
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fred
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CATALINA
6 de juny de 2025
CATALINA
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
peter
16 de maig de 2025
peter
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias, Gaimersheim
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erik, San Andrés Huayapam
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bomi
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bomi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Serge
3 de maig de 2025
Serge
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pimpisa
3 de maig de 2025
Pimpisa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadya
2 de maig de 2025
Nadya
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Seoah
24 d’abr. de 2025
Seoah
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HIROMI
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HIROMI
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Abhishek
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhishek
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hyoki
5 d’abr. de 2025
Hyoki
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Seren
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seren
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Imran
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Imran
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mark Christian
27 de març de 2025
Mark Christian
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, not much else
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN-IGNACIO
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUAN-IGNACIO
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JEONG JIN
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEONG JIN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CESAR AUGUSTO
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR AUGUSTO
Estada d’1 nit (març 2025)