Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Ueno





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors

Habitació doble econòmica, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Semi-Double Room

Moderate Semi-Double Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Single Room

Moderate Single Room
També et pot agradar

Park Hotel Tokyo
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.350 opinions
Preu actual: 181 €
14 de jul. - 15 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7-chome-2-9 Ueno, Tokyo, Tokyo, 110-0005
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 111 €
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 800 JPY per adult i 800 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Ueno Hotel
Hotel Resol Ueno Tokyo
Hotel Resol Ueno Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Resol Ueno
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Victor, Mililani
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
DOUGLAS, WAIPAHU
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DOUGLAS
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
sharon, el segundo
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sharon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Edisson
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edisson
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jonah
6 de maig de 2025
Jonah
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ken
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lily
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lily
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret, Whitby
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ximei
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ximei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Judith
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Only 1 night
Judith
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rolanda
24 de març de 2025
Rolanda
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
stefan, Alcester
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
stefan
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
WING SZE CHRISTINE
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WING SZE CHRISTINE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Location in Tokyo
Joseph
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SHIH-PEI
8 de març de 2025
SHIH-PEI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Melvin
Viatge en parella
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melvin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
hungsen
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hungsen
Estada de 3 nits (març 2025)