Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Domo de Tòquio
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Stay Akihabara





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, no fumadors

Habitació individual bàsica, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (A)

Habitació doble estàndard, no fumadors (A)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (B)

Habitació doble estàndard, no fumadors (B)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (C)

Habitació doble estàndard, no fumadors (C)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hotel Niwa Tokyo
Chiyoda
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.213 opinions
Preu actual: 105 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-17-10 Kandasudacho, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Sobre aquest allotjament
Hotel Resol Stay Akihabara
Allotjaments similars

Hotel Resol Akihabara
Hotel Resol Akihabara
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 841 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Jap ó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel
Hotel Resol Stay Akihabara Tokyo
Hotel Resol Stay Akihabara Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Resol Stay Akihabara
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Yurika
9 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yurika
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Thanh Tung
3 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanh Tung
Estada de 7 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
WEI HSUAN
3 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WEI HSUAN
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Janice, San Marino
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
CY
23 de nov. de 2025
CY
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
20 de nov. de 2025
Kevin
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiayin
17 de nov. de 2025
Jiayin
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
John
11 de nov. de 2025
John
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
NANCY
Viatge en parella
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NANCY
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 5 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge en grup
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en família amb nens petits
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ross
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ross
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jayden
1 de nov. de 2025
Jayden
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Katie
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Katie
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
April, Pleasanton
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Anna
Viatge en família amb nens petits
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yushi
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yushi
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 14 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en grup
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmelle
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmelle
Estada de 6 nits (set. 2025)

















