Hotel RIO Shinjuku
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Jardí Nacional Shinjuku Gyoen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel RIO Shinjuku





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
També et pot agradar

Shinagawa Prince Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 4.117 opinions
Preu actual: 119 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-chome-17-1 Okubo, Tokyo, Tokyo, 169-0072
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
Rembrandt Cabin Shinjuku Shin-Okubo
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 717 opinions
Preu actual: 55 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel RIO Shinjuku Hotel
Hotel RIO Shinjuku Tokyo
Hotel RIO Shinjuku Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel RIO Shinjuku
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Nihal, Staten Island
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nihal
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
26 de maig de 2025
Dolores
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gina
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bahareh
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bahareh
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Josefina, Mexico City
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josefina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Steven
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steven
Estada de 15 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Federico
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Federico
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mui Ying
Viatge en parella, Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mui Ying
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Akane
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akane
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masaki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
carson
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
carson
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Scott
16 de febr. de 2025
Scott
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Juan Michel
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Michel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fazuly
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fazuly
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DDY
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
DDY
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mimi
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mimi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS
20 de gen. de 2025
CARLOS
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge en parella
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS
Estada de 12 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kat
14 de gen. de 2025
Kat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets