Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Dormitori compartit estàndard, dormitori mixt, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, dormitori mixt, no fumadors (1 Cabin Bed)

Dormitori compartit, dormitori mixt, no fumadors (1 Cabin Bed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (With Private Toilet and Shower)

Habitació familiar, no fumadors (With Private Toilet and Shower)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, dormitori mixt, no fumadors

Dormitori compartit, dormitori mixt, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (With Private Toilet and Shower)

Habitació doble, no fumadors (With Private Toilet and Shower)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2 és a Taito, a prop d'una estació de metro a Tòquio. A més de visitar punts de referència com ara Temple Sensoji i Palau Imperial de Tòquio, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Mercat Exterior de Tsukiji i Tokyo Midtown. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Domo de Tòquio o a Nippon Budokan.

Hanakawado 1-7-10, Tokyo, Tokyo, 111-0033
Què hi ha als voltants
- Temple Sensoji - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Santuari Asakusa - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Porta Kaminarimon - 5 minuts a peu - 0.4 km
- Tokyo Skytree - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Parc d'Ueno - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 上野精養軒 浅草店 - 1 minuts a peu
- Suke6 Diner - 3 minuts a peu
- THE DAY east tokyo - 1 minuts a peu
- 浅草 生田庵 - 3 minuts a peu
- モスバーガー - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2 Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Plus Hostel TOKYO ASAKUSA 2
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en parella
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Eric
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Eva
16 de jul. de 2025
Eva
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de jul. de 2025
??
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Saudeep
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saudeep
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MIYU
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIYU
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
KATO
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KATO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
NORIHIDE
6 de març de 2025
NORIHIDE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Junior
4 de març de 2025
Junior
Estada de 13 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Kyle
22 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yi Long
13 de des. de 2024
Yi Long
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nina
11 de des. de 2024
Nina
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
CHRISTIAN
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Toshimasa
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Toshimasa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Steven
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Rasa
16 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rasa
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Nathalia
7 d’oct. de 2024
Nathalia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
PingChak
Viatge en parella
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
PingChak
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
SHIGERU
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIGERU
Estada d’1 nit (set. 2024)