Hotel Oriental Express Tokyo Ginza
Hotel a Tòquio i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Exterior de Tsukiji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oriental Express Tokyo Ginza





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, banyera

Habitació amb dos llits individuals estàndard, banyera
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera profunda
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (1 Semi-Double Bed)

Habitació individual estàndard (1 Semi-Double Bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (2 Twin Beds)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (2 Twin Beds)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.022 opinions
Preu actual: 124 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-9-3, Tsukiji, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 140-0045
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Henn na Hotel Tokyo Nishikasai
Henn na Hotel Tokyo Nishikasai
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 451 opinions
Preu actual: 66 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1300 JPY per adult i 500 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oriental Express Ginza
Oriental Express Tokyo Ginza
Oriental Express Ginza
Hotel Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Tokyo
Tokyo Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Hotel
Hotel Hotel Oriental Express Tokyo Ginza
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Open July 26 2019
Hotel Oriental Express Ginza Open July 26 2019
Oriental Express Tokyo Ginza Open July 26 2019
Oriental Express Ginza Open July 26 2019
Oriental Express Tokyo Ginza
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Hotel
Hotel Hotel Oriental Express Tokyo Ginza (Open in July 26, 2019)
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza (Open in July 26, 2019) Tokyo
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza
Oriental Express Tokyo Ginza
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Tokyo
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Hotel Oriental Express Tokyo Ginza (Open in July 26 2019)
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oriental Express Tokyo Ginza
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de març de 2021
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Shinji
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
綺麗で快適、サービスも大満足です!
Shinji
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ビジネスホテルなのにウェルカムドリンク🎵



Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
ym0083
Viatge en família
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ym0083
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
KUNIKO
5 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUNIKO
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
清潔で明るい雰囲気
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
のの, 福島
Viatge de negocis, Viatge en família
25 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
のの
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
でらぇり, 静岡市
Viatge en parella
23 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
でらぇり
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
ERI
8 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERI
Estada d’1 nit (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
NORIKO
3 de maig de 2020
NORIKO
Estada de 2 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
s, 日本
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
s
Estada d’1 nit (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
SAYURI
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
SAYURI
Estada de 2 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
SACHI
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SACHI
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Yoshi, 海外
Viatge de negocis
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshi
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Mitsuko
12 de març de 2020
Mitsuko
Estada de 2 nits (març 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols