hotel MONday Premium Ueno Okachimachi
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc d'Ueno
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament hotel MONday Premium Ueno Okachimachi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Sofa Bed)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Sofa Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (King)

Habitació Deluxe, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (King)

Habitació estàndard, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House, C/I 5pm & C/O 9am)

Habitació, no fumadors (Run of House, C/I 5pm & C/O 9am)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (Prime, King)

Habitació Deluxe, no fumadors (Prime, King)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Extra Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extra Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Sofa Bed)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Sofa Bed)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Caixa forta
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 141 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-41-7 Taito, Tokyo, Tokyo, 110-0016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.017 opinions
Preu actual: 198 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
hotel MONday Okachimachi
Monday Ueno Okachimachi Tokyo
hotel MONday Ueno Okachimachi
hotel MONday Premium Ueno Okachimachi Hotel
hotel MONday Premium Ueno Okachimachi Tokyo
hotel MONday Premium Ueno Okachimachi Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: hotel MONday Premium Ueno Okachimachi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Francesco
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
WEI CHUNG
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WEI CHUNG
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Todd, Seattle
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Todd
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rosanna
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosanna
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
ninh (Michael), San Jose
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ninh (Michael)
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Vi
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vi
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
15 de maig de 2025
Adam
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kit Wai
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kit Wai
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Shan
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Shan
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Guido
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guido
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en grup
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família amb nens petits
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rebecca
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Osmark
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Osmark
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tenzin
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tenzin
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rowen
Viatge en grup, Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rowen
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella, Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chelsea
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chelsea
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Emran, Hanford
13 d’abr. de 2025
Emran
Estada d’1 nit (des. 2024)