Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament hotel MONday Akihabara Asakusabashi





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 21 de 21 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (Prime King)

Habitació Deluxe, no fumadors (Prime King)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (King)

Habitació estàndard, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with SofaBed)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with SofaBed)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (King)

Habitació Deluxe, no fumadors (King)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Sofabed)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Sofabed)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extrabed)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extrabed)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors (Compact)

Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors (Compact)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, cantonada (with Sofabed)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, cantonada (with Sofabed)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)

Habitació, no fumadors (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Corner Twin Room With Sofa Bed

Corner Twin Room With Sofa Bed
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room With Sofa Bed

Standard Twin Room With Sofa Bed
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Compact Twin Room

Compact Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard King Room

Standard King Room
Carregar totes les fotos de: Prime Deluxe King Room

Prime Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room With Extra Bed

Deluxe Twin Room With Extra Bed
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room With Sofa Bed

Deluxe Twin Room With Sofa Bed
També et pot agradar

The Prince Gallery Tokyo Kioicho, A Luxury Collection Hotel
Chiyoda
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 458 opinions
Preu actual: 575 €
28 d’ag. - 29 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-29-12 Asakusabashi, Tokyo, Tokyo, 111-0053
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per adult i 900 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
hotel MONday Asakusabashi
Monday Akihabara Asakusabashi
hotel MONday Akihabara Asakusabashi Hotel
hotel MONday Akihabara Asakusabashi Tokyo
hotel MONday Akihabara Asakusabashi Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: hotel MONday Akihabara Asakusabashi
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cody
Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cody
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryanne
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryanne
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kyong
11 de jul. de 2025
Kyong
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Midori
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Midori
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Frank
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aleczander
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleczander
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
hitomi
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
hitomi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark Eduard
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark Eduard
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John Michael
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John Michael
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kin Wah
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin Wah
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ayana
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayana
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
adriana
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
adriana
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kenthia
24 de maig de 2025
Kenthia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Daphne
Viatge en família amb nens petits
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daphne
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maska
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maska
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Naveen
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naveen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Beverly
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beverly
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rod
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel!
Rod
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Seul bi
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Seul bi
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
EDUARDO
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDUARDO
Estada d’1 nit (març 2025)