Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Hotel a Tòquio, molt a prop de Tokyo Skytree
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
4 de nov. - 5 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (Dog Friendly)

Habitació individual, no fumadors (Dog Friendly)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.776 opinions
Preu actual: 341 €
3 de nov. - 4 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-10-4 Narihira, Sumida, Tokyo, Tokyo-to, 130-0002
Sobre aquest allotjament
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Allotjaments similars

Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
Ocica Oshiage Tokyo by Rhotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 88 opinions
Preu actual: 51 €
3 de nov. - 4 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 2000 JPY per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Livemax Asakusa Sky Front
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Hotel
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Tokyo
Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel LiVEMAX ASAKUSA SKY FRONT
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lois
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lois
Estada de 6 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
フミヒコ
Viatge de negocis
26 de set. de 2025
フミヒコ
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
YUKIE
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKIE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Man Dick
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Man Dick
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
mizuki
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mizuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin, Colma
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ちかこ
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
ちかこ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
wen fu
18 de jul. de 2025
wen fu
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Per Chuan Aloysius, Singapore
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Per Chuan Aloysius
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Miguel
Estada de 10 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 13 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Abby
13 d’abr. de 2025
Abby
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge de negocis, Viatge en família
31 de març de 2025
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
sachiko
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
便利な立地、快適な 滞在

sachiko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marlo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
kyoko
8 de gen. de 2025
kyoko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Narita
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Narita
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
LENG
27 de des. de 2024
LENG
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Jun
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Charlene
Viatge en grup
2 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlene
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Xaviour
Viatge en parella
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Xaviour
Estada de 6 nits (nov. 2024)

















