Hotel Brilio Asakusabashi
Hotel a Tòquio, al passeig marítim i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Brilio Asakusabashi





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors, cantonada (Japanese Western Style)

Habitació familiar, no fumadors, cantonada (Japanese Western Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Futon addicional gratuït
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors, cantonada (Western Style)

Habitació estàndard, no fumadors, cantonada (Western Style)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Sofà llit
També et pot agradar

Centurion Hotel Ikebukuro
Toshima
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.014 opinions
Preu actual: 62 €
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yanagibashi 2-16-16, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.403 opinions
Preu actual: 192 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel
Hotel Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Brilio Asakusabashi
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en família amb nens petits
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Damian
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Damian
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
13 de juny de 2025
Joshua
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wan Yee
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wan Yee
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Valerie
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kan
28 de maig de 2025
Kan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kan
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mai
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mai
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yooja
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yooja
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOUNJU
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNJU
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay

Paul
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Joanna
Viatge en família amb nens petits
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ashfaq
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ashfaq
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kiyoshi
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiyoshi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yin Qiao
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yin Qiao
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SANAE
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SANAE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
KA LAI
Viatge en família amb nens petits
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KA LAI
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kitie
15 de gen. de 2025
Kitie
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kitie
7 de des. de 2024
Kitie
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
不夠完美的住宿經驗
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoko
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoko
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
LAU YIM
8 de jul. de 2023
LAU YIM
Estada de 3 nits (jul. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets