Hotel Bellclassic Tokyo
Hotel a Tòquio amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bellclassic Tokyo





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (2 semi-double beds)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (2 semi-double beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual gran, no fumadors

Habitació individual, 1 llit individual gran, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 148 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-33-6 Minami-Otsuka, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo-to, 1700005
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Yamanote Otsuka Eki Tower
APA Hotel Yamanote Otsuka Eki Tower
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.237 opinions
Preu actual: 62 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 2200 i 2750 JPY per adult, i entre 1100 i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús del bressol: 3300 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Bellclassic Hotel Tokyo
Bellclassic Tokyo
Hotel Bellclassic
Hotel Bellclassic Tokyo
Hotel Bellclassic Tokyo Japan
Bellclassic
Hotel Bellclassic Tokyo Japan
Bellclassic Tokyo Hotel
Hotel Bellclassic Tokyo Hotel
Hotel Bellclassic Tokyo Tokyo
Hotel Bellclassic Tokyo Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bellclassic Tokyo
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yiu
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yiu
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Takako
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takako
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Renato
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renato
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
チエコ
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
チエコ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
kohei
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kohei
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
MATHEW
Viatge en família
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MATHEW
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Yuka
Viatge en família
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuka
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
YOKO
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOKO
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
HYEJUNE
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very nice
HYEJUNE
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Keiko
Viatge de negocis
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiko
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
TAKAYUKI
Viatge de negocis
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
TAKAYUKI
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
shiba
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
shiba
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
shinichiro
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
shinichiro
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
RIE
25 de set. de 2023
RIE
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
mayumi
23 de set. de 2023
mayumi
Estada de 2 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
NANA
22 de set. de 2023
NANA
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
James
Viatge de negocis
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
あや
21 d’ag. de 2022
あや
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
HIDEYUKI
23 de maig de 2022
HIDEYUKI
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Mio
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mio
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
HIROKO
Viatge en família
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新年はここで迎えました。


HIROKO
Estada de 2 nits (des. 2021)