HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho
Hotel amb una cafeteria i a prop de l'atractiu següent: Jardí Nacional Shinjuku Gyoen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (Queen room)

Habitació estàndard, no fumadors (Queen room)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de disseny

Habitació doble de disseny
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, banyera accessible

Habitació amb dos llits individuals estàndard, banyera accessible
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, cantonada (ReFa Room)

Habitació triple superior, cantonada (ReFa Room)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Shinagawa Prince Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 4.117 opinions
Preu actual: 119 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kabukicho 2 -24-10, Tokyo, Tokyo, 160-0021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 3.434 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 1980 i 2200 JPY per persona (preu aproximat).
- Preu del servei de neteja: 2200 JPY per dia; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Amanek Shinjuku Kabukicho
HOTEL AMANEK Shinjuku Kabukicho
HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho Hotel
HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho Tokyo
HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL AMANEK Shinjuku-Kabukicho
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Avdo
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Avdo
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Juan
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
teresa
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
teresa
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
teresa
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
teresa
2/10, Horrible
eleana
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eleana
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 8 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ramell
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramell
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chelsea
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chelsea
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rames
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rames
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rick
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rick
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erin
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erin
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chih-Hsien
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chih-Hsien
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Magdalena
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Magdalena
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chin Wai
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chin Wai
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kinsley
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kinsley
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Daniel
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shai
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shai
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Khanh
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khanh
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alex
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
William, Lafayette
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)