OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Hotel al centre a Tòquio amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 160 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (YAGURA)

Habitació (YAGURA)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Sofà llit: doble
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: YAGURA Room

YAGURA Room
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 141 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-26-1 Kitaa-Otsuka, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 170-0004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 180 opinions
Preu actual: 166 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1250 JPY per persona (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees apply to children 0-6 years old for breakfast.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka Hotel
Hoshino Resorts OMO5 Hotel
Hoshino Resorts OMO5
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
THOMAS
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
THOMAS
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aya
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aya
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pangpoom
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pangpoom
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 12 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Amelia
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amelia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
GUADALUPE
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GUADALUPE
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sayuri, Maidashi Higashi Fukuoka
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayuri
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mao Jung
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mao Jung
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Kazumi
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kazumi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Minju
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minju
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
taiki
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
taiki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
wen nien
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wen nien
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu Chi
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu Chi
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Tzuling
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tzuling
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
WEI HENG
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEI HENG
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
WU YU
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WU YU
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
yuko
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yuko
Estada d’1 nit (febr. 2025)