Hotel Resol Akihabara
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Parc d'Ueno
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Akihabara





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (14sqm)

Habitació doble estàndard, no fumadors (14sqm)
9,6 sobre 10
Magnífic
(22 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard, no fumadors (14 sqm)

Habitació doble per a ús individual estàndard, no fumadors (14 sqm)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (17sqm)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (17sqm)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (Moderate, 15sqm)

Habitació doble estàndard, no fumadors (Moderate, 15sqm)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Sotetsu Fresa Inn Kanda Otemachi
Chiyoda
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.182 opinions
Preu actual: 54 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Sobre aquest allotjament
Hotel Resol Akihabara
Allotjaments similars

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 309 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 2000 JPY per adult i 2000 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 2500 JPY per dia (entrada i sortida preferents).
- Preu del servei de neteja: 1500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Resol Akihabara
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (des. 2025)
6/10, Acceptable
Alfredo, Dublin
23 de nov. de 2025
Alfredo
Estada de 7 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Betty
22 de nov. de 2025
Betty
Estada de 5 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
david
Viatge en grup
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Adriana
Viatge en parella
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
14 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Stephanie
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Peggy
Viatge en parella
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peggy
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
kelly
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
kelly
Estada de 9 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Emirhan
Viatge en família
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emirhan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Aleksandrs
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Aleksandrs
Estada de 8 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
CHUN-HAO
3 de nov. de 2025
CHUN-HAO
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Christopher
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 8 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
28 d’oct. de 2025
Annie
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Emirhan
Viatge en família
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emirhan
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maggie
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maggie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brendan
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brendan
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brayan
19 d’oct. de 2025
Brayan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Murray
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Murray
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Emily
Viatge en parella
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dongcheng
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dongcheng
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 4 nits (oct. 2025)

















