GLOU Higashi Shinjuku
Hotel a Tòquio, a prop de l'atractiu següent: Jardí Nacional Shinjuku Gyoen
Galeria de fotos de l’allotjament GLOU Higashi Shinjuku





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble (Loft)

Habitació doble, 1 llit doble (Loft)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació (Service, B1 Floor)

Habitació (Service, B1 Floor)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Loft Room(Loft Bed)

Loft Room(Loft Bed)
Carregar totes les fotos de: Service Room (B1 Floor)

Service Room (B1 Floor)
També et pot agradar

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.797 opinions
Preu actual: 389 €
21 de nov. - 22 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-1-38 Okubo, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 169-0072
Sobre aquest allotjament
GLOU Higashi Shinjuku
Allotjaments similars

Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.692 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
GLOU Higashi Shinjuku Hotel
GLOU Higashi Hotel
GLOU Higashi
GLOU Higashi Shinjuku Hotel
GLOU Higashi Shinjuku Tokyo
GLOU Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: GLOU Higashi Shinjuku
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
10
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Chenxiao
Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chenxiao
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sacha
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sacha
Estada de 5 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Audun
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Audun
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Albin
21 de març de 2025
Albin
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Noah
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noah
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHAN YOUNG
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHAN YOUNG
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mario
12 de nov. de 2024
Mario
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ekaterina
Viatge en parella
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ekaterina
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Julien
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Paula
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Mitchell
Viatge en parella
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Mitchell
Estada de 7 nits (juny 2024)
8/10, Bo
CHIH KUAN
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIH KUAN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kathryn
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall would recommend.
Kathryn
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en parella
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Akimi
20 d’abr. de 2024
Akimi
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Alvaro
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Alvaro
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Darren
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Darren
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
EMAE
17 de gen. de 2024
EMAE
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Kiyotsugu
15 de gen. de 2024
Kiyotsugu
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Connor
Viatge en parella
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Connor
Estada de 3 nits (des. 2023)

















