FL Hotel Asakusa
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Temple Sensoji
Galeria de fotos de l’allotjament FL Hotel Asakusa





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room

Semi Double Room
També et pot agradar

Park Hotel Tokyo
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.425 opinions
Preu actual: 270 €
12 de des. - 13 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-30-1 Matsugaya, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Sobre aquest allotjament
FL Hotel Asakusa
Allotjaments similars

Tosei Hotel Cocone Asakusa
Tosei Hotel Cocone Asakusa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 938 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
FL Hotel Asakusa Hotel
FL Hotel Asakusa Tokyo
FL Hotel Asakusa Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: FL Hotel Asakusa
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
8,8
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jo-el
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo-el
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
yui
Viatge en família
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yui
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
少し遠かったかな
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Nicolas Acosta
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas Acosta
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
YOUNG JAE
13 de juny de 2025
YOUNG JAE
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kendall
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kendall
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Shogo
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shogo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda Kazumi
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amei demais!!!
Amanda Kazumi
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gareth
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gareth
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
bill
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
bill
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en parella
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 10 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jasmine
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmine
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jasmine
Viatge en família
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmine
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Billy
Viatge en família amb nens petits
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billy
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Aryaman
8 de jul. de 2024
Aryaman
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lok Tung
Viatge en parella
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lok Tung
Estada de 6 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Meli
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meli
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en família
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sumit
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
junpei
Viatge de negocis
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
junpei
Estada d’1 nit (maig 2024)

















