Hotel apartament
East SQUARE Tokyo
Hotel apartament a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament East SQUARE Tokyo





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors

Suite, 2 dormitoris, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
3 Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors

Suite, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
2 Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

The Royal Park Canvas Ginza Corridor
Ginza
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 985 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-22-6 Morishita, Tokyo, Tokyo, 135-0004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Minn Nihonbashi
Minn Nihonbashi
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 548 opinions
Preu actual: 177 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
East SQUARE Tokyo Tokyo
East SQUARE Tokyo Aparthotel
East SQUARE Tokyo Aparthotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: East SQUARE Tokyo
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jae Hyeon
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jae Hyeon
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lukman
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukman
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
HK Times
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HK Times
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph, alpharetta
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kristoffer
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kristoffer
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NARRAH
Viatge en família amb nens petits
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NARRAH
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
Viatge en família amb nens petits
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clara
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerilyn
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerilyn
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en família amb nens petits
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en parella, Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Riyad
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Riyad
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alison
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada de 10 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renee
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renee
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lizette Sara, Hayward
Viatge en grup, Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lizette Sara
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
????
Viatge en família amb nens petits
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MICHAEL, daly city
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHAEL
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
eugene
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
eugene
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
FUKO
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUKO
Estada de 2 nits (març 2025)