Capsulehotel Suzumoriya
Hotel càpsula a Tòquio, a prop de l'atractiu següent: Tokyo Skytree
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capsulehotel Suzumoriya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, dormitori mixt

Habitació bàsica, dormitori mixt
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un cobrellit
4 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, només per a dones

Habitació bàsica, només per a dones
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un cobrellit
4 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.024 opinions
Preu actual: 124 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-chome-6-5 Kotobashi, Sumida City, Tokyo, Tokyo, 130-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL PRELE
HOTEL PRELE
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Microones
8.4 de 10, Molt bé, 98 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 300 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Capsulehotel Suzumoriya Tokyo
Capsulehotel Suzumoriya Capsule hotel
Capsulehotel Suzumoriya Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Capsulehotel Suzumoriya
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Joel
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joel
Estada de 19 nits (juny 2025)
8/10, Bo
TOSHIHIRO
3 de jul. de 2025
TOSHIHIRO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rie
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Rie
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jin
3 de juny de 2025
Jin
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Brandi
2 de juny de 2025
Brandi
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mianni
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mianni
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Corinne
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corinne
Estada de 10 nits (maig 2025)
8/10, Bo
????
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Amaniasi
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaniasi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jachin
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jachin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kai
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kai
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SIMON
30 d’abr. de 2025
SIMON
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Laiho
28 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Laiho
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine Malabanan, Temecula
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine Malabanan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mung Leung
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mung Leung
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
??
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Shinichi
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Shinichi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tof pod hotel voor een nacht!
Kevin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Laiho
15 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laiho
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
13 d’abr. de 2025
Ivan
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia Lesley
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia Lesley
Estada de 5 nits (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El Prat
- Hotel Delfín
- Hotels a Muntanyola
- Camping 3 Estrellas
- Casa Maca Guest House
- Hotels a Illa de Mallorca
- Hotels a Andorra
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels a Porto
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels propers a Castell del Remei
Vols
Paquets