Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Hotel





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 llits dobles, fumadors

Habitació familiar, 2 llits dobles, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals, fumadors

Habitació triple, 3 llits individuals, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual, fumadors

Habitació individual, 1 llit individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, futon japonès, fumadors

Habitació tradicional, futon japonès, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
També et pot agradar

Keio Plaza Hotel Tokyo
Shinjuku
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 2.543 opinions
Preu actual: 357 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Best Hotel és a Shinjuku, a prop d'una estació de metro a Tòquio. A més de visitar punts de referència com ara Palau Imperial de Tòquio i Torre de Tòquio, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Tokyo Midtown i Roppongi Hills. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta els actes que se celebren a Estadi Nacional; intenta buscar temps per visitar Jardí Nacional Shinjuku Gyoen, un lloc d'interès molt popular.

1-2-3 Hyakunin-cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 169-0073
Què hi ha als voltants
- Edifici del Govern Metropolità de Tòquio - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Jardí Nacional Shinjuku Gyoen - 19 minuts a peu - 1.6 km
- Universitat Waseda - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
- Santuari Meiji Jingu - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
- Domo de Tòquio - 7 minuts en cotxe - 6.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- CEN CAFE
- 韓国式炭火焼チキン専門店 辛ちゃん
- カンホドン678チキン - 3 minuts a peu
- コサム冷麺専門店 日本本店 - 3 minuts a peu
- ドゥンチョン - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Best Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Best Hotel Tokyo
Best Hotel Hotel
Best Hotel Tokyo
Best Hotel Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Best Hotel
Opinions
6,2
5,8/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de juny de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
4/10, Deficient
maggie, Wong
30 de maig de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
職員態度是唯一優勢,其他方面都很差
maggie
6/10, Acceptable
Fung Shan, Hong Kong
22 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja
不過不失的旅舍
Fung Shan
10/10, Excel·lent
Maksim
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maksim
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de maig de 2016




Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
環境一般


Viatger verificat
6/10, Acceptable
Wichuda, Bangkok
18 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Nice Staffs and good Location
Wichuda
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de març de 2016
交通方便
Viatger verificat
4/10, Deficient
Rejean, Montreal
29 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rejean
6/10, Acceptable
Scott, Australia
23 de març de 2016
Great location
Scott
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de març de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
靠近地鐵但周圍環境有點複雜,設施老舊
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
남자끼리 다녀온 베스트호텔
Viatger verificat
4/10, Deficient
Wade, Chicago
7 de març de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not terrible, but gross
Wade
10/10, Excel·lent
SEUNGHYUN
28 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEUNGHYUN
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
眠るだけなら、駅近でいい。
Viatger verificat
8/10, Bo
HsiaoYing
25 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
HsiaoYing
6/10, Acceptable
SAI MING
25 de febr. de 2016
SAI MING
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Chi-Chung, 台灣
15 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
便宜方便
Chi-Chung
6/10, Acceptable
Ya fen, 台灣
14 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja
地點很好,房間清潔不佳
Ya fen
2/10, Horrible
Skyler, Singapore
9 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nope!
Skyler
8/10, Bo
vareeluck
7 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei