Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL AMANEK Ginza East





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (King)

Habitació estàndard, no fumadors (King)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, no fumadors

Habitació individual estàndard, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4-13, Shintomi, Tokyo, Tokyo, 104-0041
Sobre aquest allotjament
HOTEL AMANEK Ginza East
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1100 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Amanek Ginza East Hotel Tokyo
Amanek Ginza East Hotel
Amanek Ginza East Tokyo
Amanek Ginza East
HOTEL AMANEK Ginza East Hotel
HOTEL AMANEK Ginza East Tokyo
HOTEL AMANEK Ginza East Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL AMANEK Ginza East
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
22 de jul. de 2025
Ryan
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Melissa Faye
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Melissa Faye
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
yosiki
15 de juny de 2025
yosiki
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Elisa, aventura
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Erick
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Adam
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Toshichika
26 de març de 2025
Toshichika
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Dorian
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel in a quiet neighborhood
Dorian
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
SHUNGO
14 de març de 2025
SHUNGO
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yamel
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shinobu, fukuokashi
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Chizuru, Kochi
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chizuru
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KYUNGHAN
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KYUNGHAN
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Grahame
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Okay
Grahame
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ameet
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ameet
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdulaziz
21 de nov. de 2024
Abdulaziz
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Katherine
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Jessica
Viatge en parella
16 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
せいや
8 d’oct. de 2024
せいや
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Torii
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torii
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Hiroaki
15 de set. de 2024
Hiroaki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
sujin
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
sujin
Estada de 2 nits (set. 2024)