Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aloft Tokyo Ginza





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 267 €
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: aloft, Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

aloft, Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: aloft, Habitació, 2 llits individuals, no fumadors

aloft, Habitació, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: aloft, Suite, 1 llit de matrimoni gran

aloft, Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.012 opinions
Preu actual: 140 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-14-3 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, 104-0061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
Hotel Grand Bach Tokyo Ginza
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 839 opinions
Preu actual: 208 €
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 3000 JPY per adult i 2000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Aloft Tokyo Ginza Hotel
Aloft Tokyo Ginza Tokyo
Aloft Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Aloft Tokyo Ginza a Marriott Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Aloft Tokyo Ginza
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ginza

Alexander
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elmo
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elmo
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Angela
27 de nov. de 2024
Maria Angela
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerald
Viatge en parella
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
F Aming
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
F Aming
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Matt
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel in perfect condition and great location
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ka Yee
21 d’oct. de 2024
Ka Yee
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrid experience on all accounts...NOT Luxury!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Susan
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
5 de set. de 2024
Ricardo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Christos
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice, modern hotel in a nice area in Ginza!
Christos
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Ka Wa
Viatge en família
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Excellent services! Prime Location!



Ka Wa
Estada de 5 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Krishna
Viatge en parella
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krishna
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tin Yee
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tin Yee
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tokyo Visit
Michael
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christine, Hanalei
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Christine
Estada de 6 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
John, Camas
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
James
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 5 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Janardhanan
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centrally situated hotel in Tokyo
Janardhanan
Estada de 3 nits (març 2024)