APA Hotel Hatchobori Shintomicho
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament APA Hotel Hatchobori Shintomicho





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
També et pot agradar

Mitsui Garden Hotel Kyobashi Tokyo Station
Chuo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 158 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-17-8 Shintomi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 438 opinions
Preu actual: 65 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 1300 JPY per adult i 1300 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i R Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant algunes èpoques de l'any
L’allotjament també es coneix com a
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hatchobori Shintomicho
Apa Hatchobori Shintomicho
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Hotel
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Tokyo
APA Hotel Hatchobori Shintomicho Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: APA Hotel Hatchobori Shintomicho
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
AMANE
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
AMANE
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Harikirshan
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harikirshan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ROY, Nepean
19 de maig de 2025
ROY
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Eduardo
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Cinthya Adriana
13 de maig de 2025
Cinthya Adriana
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cinthya Adriana
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cinthya Adriana
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nozuk
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nozuk
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
yoshifumi
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshifumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAKUYA
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKUYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandre
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Angela
Viatge en família
2 de maig de 2025
Angela
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph Iran
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph Iran
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ケンタロウ
29 d’abr. de 2025
ケンタロウ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Su
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Su
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kianna
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kianna
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yasuyuki
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuyuki
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
やすひろ
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
やすひろ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
anthony
Viatge en parella
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
anthony
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaias
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaias
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jiwon
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiwon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Barun
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barun
Estada de 8 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kaiyen
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaiyen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSITAKA
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSITAKA
Estada d’1 nit (març 2025)