ibis Tilburg
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Tilburg





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(27 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
7,8 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dokter Hub Van Doorneweg 105, Tilburg, 5026 RB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bastion Hotel Tilburg
Bastion Hotel Tilburg
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 712 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per adult i 9.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.50 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Hotel Tilburg
ibis Tilburg
ibis Tilburg Hotel
ibis Tilburg Hotel
ibis Tilburg Tilburg
ibis Tilburg Hotel Tilburg
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Tilburg
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Isa
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Cornelis, Waddinxveen
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cornelis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ronald
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario, Deventer
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Stefan
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Michal, Bristol
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michal
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Giuseppe
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
geertje
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
geertje
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Birgit
11 de juny de 2025
Birgit
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ariana
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Elizabeth
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Elizabeth
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jane
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
30 d’abr. de 2025
jane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
George
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aydin
17 d’abr. de 2025
Aydin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hong
6 d’abr. de 2025
Hong
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willem
23 de març de 2025
Willem
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Richard
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Robertus
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robertus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerd
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern eingerichtete Zimmer
Gerd
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefanie
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean hotel with modern rooms
Stefanie
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martin, Houtigehage
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)