Nordseka hotel The Hague Voorburg
Hotel a Voorburg amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Nordseka hotel The Hague Voorburg





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
També et pot agradar

ibis Styles Delft City Centre
Delft
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 247 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stationsplein 8, Voorburg, ZH, 2275 AZ
Sobre aquest allotjament
Nordseka hotel The Hague Voorburg
Allotjaments similars

The Hague Teleport Hotel
The Hague Teleport Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Sala de jocs
8.0 de 10, Molt bé, 845 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
3 de gen. - 4 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.30 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 16.50 EUR per dia.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 45 EUR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Den Haag Voorburg
Hotel Den Haag Voorburg
Nordseka The Hague Voorburg
Nordseka hotel The Hague Voorburg Hotel
Nordseka hotel The Hague Voorburg Voorburg
Holiday Inn Hotel the Hague Voorburg by IHG
Nordseka hotel The Hague Voorburg Hotel Voorburg
Holiday Inn Hotel the Hague Voorburg an IHG Hotel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Nordseka hotel The Hague Voorburg
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
8,4
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
23 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuval
28 de nov. de 2025
Yuval
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Shane
25 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shane
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Peter
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Wander
9 d’oct. de 2025
Wander
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gisung
Viatge de negocis
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gisung
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
6 de set. de 2025
Pierre
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Werner
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Werner
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
frank
16 d’ag. de 2025
frank
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
4 d’ag. de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Helen
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
MUNYEHYA
30 de jul. de 2025
MUNYEHYA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Berge
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berge
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Louise
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anita
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Gisselle
6 d’abr. de 2025
Gisselle
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
M.F
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top bar
M.F
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jasper
12 de març de 2025
Jasper
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
GANESH
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GANESH
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter W.
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter W.
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Martijn
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martijn
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
BALAVASANTH KUMAR, Weslaco
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BALAVASANTH KUMAR
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Karl
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
T.F.
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
T.F.
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sheila
16 d’oct. de 2024
Sheila
Estada de 3 nits (set. 2024)













