Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pigal





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Rentadora/assecadora
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Rentadora/assecadora
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Rentadora/assecadora
Carta de coixins
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer Cardenal Cervantes, 6, Tarragona, 43001
Sobre aquest allotjament
Hotel Pigal
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: HT-000897
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pigal Tarragona
Pigal Tarragona
Pigal Hotel Tarragona
Pigal Hotel
Hotel Pigal
Pigal
Hotel Pigal Hotel
Hotel Pigal Tarragona
Hotel Pigal Hotel Tarragona
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Pigal
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ben
26 de jul. de 2025
Ben
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David, Slough
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Annabel
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annabel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Guido
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guido
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jim
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl, Columbia
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Marta Roxana
9 de juny de 2025
Marta Roxana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ammy
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ammy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcela Maria
8 de juny de 2025
Marcela Maria
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Youssef
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Youssef
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lairson
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lairson
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miriam
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We recommend this hotel.
Kenneth
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Saddam
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saddam
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente atención
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsay
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Anne-Marie
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Marie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Egil
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Egil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne-Marie
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Marie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tarragona och Pigal från sin bästa sida
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
William
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
*skar
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
*skar
Estada de 4 nits (març 2025)