Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pacific Business Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Any de renovació: 2020
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació (Business double)

Habitació (Business double)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial (Business twin)

Habitació empresarial (Business twin)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació (Boutique double )

Habitació (Boutique double )
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11F (Lobby), No.495,Guang-Fu South Road, Taipei, 11074
Sobre aquest allotjament
Pacific Business Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000 TWD per allotjament i per dia
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 460 TWD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1800 TWD per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1800.0 TWD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Pacific Business Hotel
Pacific Business Hotel Taipei
Pacific Business Taipei
Pacific Business Center Hotel Taipei
Pacific Business Center Taipei
Pacific Business
Pacific Business Center Hotel Taipei
Pacific Business Center Taipei
Pacific Business Hotel Hotel
Pacific Business Hotel Taipei
Pacific Business Hotel Hotel Taipei
Preguntes freqüents
Opinions: Pacific Business Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
AKAMATSU
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




AKAMATSU
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
SANAE
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
SANAE
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
yutaro
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yutaro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Carmela
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carmela
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
andrej
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andrej
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gonaikawa
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gonaikawa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
William
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
William
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wei An
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei An
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ryuma
7 de jul. de 2025
Ryuma
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
YOHEI
29 de juny de 2025
YOHEI
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MARIKO
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
MARIKO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
??
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
GWANG SU
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
GWANG SU
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jan Rune
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jan Rune
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sanghyun
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanghyun
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
TAESEUNG
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAESEUNG
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hiuhung Ines
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiuhung Ines
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Thomas Paul
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Thomas Paul
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alan, New York
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
ruby chun ju
15 de juny de 2025
ruby chun ju
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jillian
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jillian
Estada d’1 nit (març 2025)