The King'S Hotel Sydney
Hotel a Sydney, a prop de l'atractiu següent: Moll Circular
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The King'S Hotel Sydney





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Sofà llit: individual
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit doble

Habitació doble Comfort, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 1 llit doble

Habitació bàsica, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hotel Indigo Sydney Potts Point by IHG
Potts Point
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 749 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

39/41 Darlinghurst Rd, Potts Point, NSW, 2011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Diplomat
Hotel Diplomat
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
7.6 de 10, Bé, 1.000 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30.00 AUD per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 AUD per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 AUD per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
KING'S SYDNEY
KING'S HOTEL SYDNEY Potts Point
KING'S HOTEL SYDNEY
KING'S SYDNEY Potts Point
THE KING'S HOTEL SYDNEY Hotel
THE KING'S HOTEL SYDNEY Potts Point
THE KING'S HOTEL SYDNEY Hotel Potts Point
Preguntes freqüents
Opinions: The King'S Hotel Sydney
Opinions
5,6
6,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I'll be back soon!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Lara, Melbourne
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lara
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Bangkok, Thailand
20 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bangkok
Estada de 4 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Only if You have No other Option
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very budget hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Angel
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada de 4 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
Sadik
25 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadik
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
Glenn
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glenn
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Joleen
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Joleen
Estada de 6 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)