Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited
Hotel amb una piscina a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Teatre Capitol
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(26 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(35 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite Premier

Suite Premier
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
També et pot agradar

YEHS Hotel Sydney Harbour Suites
Districte Central de Negocis de Sydney
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 2.210 opinions
Preu actual: 199 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

169-179 Thomas Street, Haymarket, NSW, 2000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Sydney
Mercure Sydney
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.147 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 36 AUD per adult i 19 AUD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 45.00 AUD per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 AUD per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2.2 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Novotel Hotel Sydney Central
Novotel Sydney Central
Sydney Central Novotel
Novotel Sydney Central Hotel
Novotel Sydney Central
Sydney Central Hotel Managed by The Ascott Limited Hotel
Sydney Central Hotel Managed by The Ascott Limited Haymarket
Preguntes freqüents
Opinions: Sydney Central Hotel managed by The Ascott Limited
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Winnie
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Winnie
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lillian
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lillian
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
KIN FAI GARY
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KIN FAI GARY
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Helarisi
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Helarisi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kiwako, Columbus
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiwako
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Houshang
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Houshang
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chaojian
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chaojian
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Robyn
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robyn
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Coy
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Coy
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tammy
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tammy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
maricel
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
maricel
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lisbeth
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisbeth
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
June
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
June
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marc Eric
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc Eric
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Evangeline
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Evangeline
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Debbie
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Debbie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Milos
4 de maig de 2025
Milos
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Helle
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nick
29 d’abr. de 2025
Nick
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
28 d’abr. de 2025
Steven
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael Angelo Santos, Annandale
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Angelo Santos
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise
Estada d’1 nit (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels