Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel Spier - Dwingeloo





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 154 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Forest Side)

Habitació Deluxe (Forest Side)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oude Postweg 8, Spier, 9417TG
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hoogeveen
Hotel Hoogeveen
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 255 opinions
Preu actual: 140 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Hotel Spier Dwingeloo
Van Der Valk Hotel Dwingeloo
Van Der Valk Spier Dwingeloo
Van Der Valk Dwingeloo
Van Der Valk Spier Dwingeloo
Van Der Valk Hotel Spier - Dwingeloo Hotel
Van Der Valk Hotel Spier - Dwingeloo Spier
Van Der Valk Hotel Spier - Dwingeloo Hotel Spier
Preguntes freqüents
Opinions: Van Der Valk Hotel Spier - Dwingeloo
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dick
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dick
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Erik Kjaer
26 de juny de 2024
Erik Kjaer
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tom Vidar
5 de juny de 2024
Tom Vidar
Estada de 5 nits (maig 2024)
8/10, Bo
W.H.
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
W.H.
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Berendina
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Berendina
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Harold
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harold
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
m
16 d’abr. de 2023
m
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
jagersma
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Een 10
jagersma
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Gerard
Viatge en parella
28 de jul. de 2022
Gerard
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jeroen
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top hotel
Jeroen
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Anita
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anita
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Christophe
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
goed
Christophe
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
WHG
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tot volgend jaar
WHG
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)