Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area
Hotel de luxe a Xangai amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 114 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 2 llits individuals, accés a la sala del club

Habitació executiva, 2 llits individuals, accés a la sala del club
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Estudi Club, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club (Skyway)

Estudi Club, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club (Skyway)
El més destacat
Aire condicionat
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
També et pot agradar

Conrad Shanghai
Centre de Xangai
- Piscina
- Banyera d'hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.15 Dapu Road, Luwan District, Shanghai, Shanghai, 200023
Sobre aquest allotjament
Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area
Allotjaments similars

Pullman Shanghai Jing An
Pullman Shanghai Jing An
- Piscina
- Banyera d'hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
3 de gen. - 4 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 181 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 260 CNY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
Pullman Shanghai
Pullman Shanghai Skyway
Pullman Skyway
Pullman Skyway Hotel
Pullman Skyway Hotel Shanghai
Shanghai Pullman
Shanghai Pullman Skyway
Shanghai Skyway
Shanghai Skyway Pullman
Skyway Shanghai
Pullman Shanghai Skyway Hotel
Pullman Shanghai Skyway
Pullman Shanghai Central
Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area Hotel
Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area Shanghai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Pullman Shanghai Central-in XinTianDi & Yu Garden Area
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
8,6
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
24 de nov. de 2025
Eric
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Ming Sum Domen
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ming Sum Domen
Estada de 3 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Sut Ying Ivy
22 de set. de 2025
Sut Ying Ivy
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
SEONG HUN
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEONG HUN
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
francesca
Viatge en grup
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francesca
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
kenjiro
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kenjiro
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryo
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hamid
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamid
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Dinesh
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Dinesh
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Adam
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Adam
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vera
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vera
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ching-feng
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ching-feng
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaojun
4 de juny de 2025
Xiaojun
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
RYUHEI
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
RYUHEI
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Zhonghan
24 de maig de 2025
Zhonghan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SIO LENG
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SIO LENG
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jun, Monmouth Junction
17 de maig de 2025
Jun
Estada de 10 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
YEO SILL
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
상해출장 호텔
YEO SILL
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hirokazu, Kawasaki-shi Takatsu-ku
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirokazu
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)

















