Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 187 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Utensilis de cuina i vaixella
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Genstestraat 11-13, Sas van Gent, 4551 CC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Café Restaurant Dallinga
Hotel Café Restaurant Dallinga
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 40 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.67 EUR per persona i per nit.
- Taxa de servei: 1.83 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
- Sopar a l'allotjament: 27.50 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Sas van Gent
Royal Sas van Gent
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Sas van Gent
Hotel Royal Hotel Sas van Gent
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Rianne
Viatge en parella, Viatge de negocis
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rianne
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
anne
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
anne
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Hellwig
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hellwig
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
Viatge de negocis
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada de 9 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Adam
Viatge de negocis
5 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 5 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Garry
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Garry
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
Viatge de negocis
24 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada de 8 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 5 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Karin
7 de març de 2022
Karin
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Stefano
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Stay
Stefano
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge de negocis
23 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Carolina
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Yves
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sauber, modern, am WE ggf. etwas lauter
Yves
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Rene
Viatge en família
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mooi hotel met erg vriendelijk personeel
Tim
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Sophie
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boven verwachtingen
Sophie
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Eefje, Amersfoort
Viatge en grup
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eefje
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Derya
Viatge en família
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Derya
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels