Bastion Hotel Haarlem Velsen
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Haarlem Velsen





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vlietweg 20, Santpoort-Noord, 2071 KW
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Haarlem City
ibis Styles Haarlem City
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 534 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Haarlem/Velsen
Bastion Haarlem/Velsen Hotel
Bastion Haarlem/Velsen Santpoort-Noord
Bastion Hotel Haarlem/Velsen
Bastion Hotel Haarlem/Velsen Santpoort-Noord
Haarlem/Velsen
Hotel Bastion Haarlem/Velsen
Bastion Hotel Haarlem Velsen Santpoort-Noord
Bastion Hotel Haarlem Velsen
Bastion Haarlem Velsen Santpoort-Noord
Bastion Haarlem Velsen
Bastion Haarlem Velsen
Bastion Hotel Haarlem Velsen Hotel
Bastion Hotel Haarlem Velsen Santpoort-Noord
Bastion Hotel Haarlem Velsen Hotel Santpoort-Noord
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Haarlem Velsen
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de març de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leo
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Wietske
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wietske
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
joseph
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
joseph
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Yucel
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yucel
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
peter
20 de nov. de 2024
peter
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
peter
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Ali
Viatge de negocis, Viatge en grup
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Rémy
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Jean Rémy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Teemu
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blue collar night
Teemu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jurgen
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jurgen
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Debbra
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debbra
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Peter
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Alena
Viatge en parella
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Alena
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael M.
Viatge en grup
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael M.
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Harjinder
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harjinder
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Upkar
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Upkar
Estada de 3 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Hanne
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hanne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Gijs
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gijs
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Emirhan
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emirhan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 15 nits (juny 2024)