Pension Casa da Balconada
Pensió a Santiago de Compostel·la, molt a prop de Catedral de Santiago de Compostel·la
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pension Casa da Balconada





Serveis populars
El preu actual és de 83 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
9,8 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Xelmirez 9, Santiago de Compostela, La Coruña, 15704
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Praza Quintana
Hotel Praza Quintana
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 857 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 20 EUR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 21 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 21 EUR només l'anada (fins a 17 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Pension Casa da Balconada Santiago de Compostela
Casa da Balconada Santiago de Compostela
Casa da Balconada
Casa Da Balconada
Pension Casa da Balconada Pension
Pension Casa da Balconada Santiago de Compostela
Pension Casa da Balconada Pension Santiago de Compostela
Preguntes freqüents
Opinions: Pension Casa da Balconada
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott, Fiskdale
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paloma
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paloma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chan Kin Yue
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chan Kin Yue
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
22 de maig de 2025
Frederic
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JAMES
21 de maig de 2025
JAMES
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Edgar
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Marlene
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gonzalo
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gonzalo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Easy off site parking at Station Clamente
Denise
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yaiza
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaiza
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrice
Viatge en parella
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrice
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Kenichi
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenichi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
richard
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
richard
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Susan Nanette
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location but LOUD
Susan Nanette
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Francisco
Viatge en família
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenichi
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming hotel in fantastic location
Kenichi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
sandra
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel after Walking 809 km
sandra
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Jennifer
Viatge en parella
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels