Hotel Parador Margarita
Hotel a Sant Cristòfol de les Cases amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Parador Margarita





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jose Felipe Flores no 39, Colonia Santa Lucia, San Cristóbal de las Casas, CHIS, 29250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Palacio de Moctezuma
Hotel Palacio de Moctezuma
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 16 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 6 USD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Parador Margarita San Cristobal de las Casas
Parador Margarita San Cristobal de las Casas
Parador Margarita
Hotel Parador Margarita Hotel
Hotel Parador Margarita San Cristóbal de las Casas
Hotel Parador Margarita Hotel San Cristóbal de las Casas
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Parador Margarita
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alexx
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexx
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Francoise
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francoise
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Salvador
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salvador
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Luis Enrique
23 de des. de 2024
Luis Enrique
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en grup
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSE LISANDRO
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE LISANDRO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Norma Leticia
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norma Leticia
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
MARTHA
Viatge en família
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARTHA
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Maricarmen
Viatge en família
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maricarmen
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
James
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Oscar
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Betsabe
Viatge en parella
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Betsabe
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier Arguelles
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Javier Arguelles
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillermo
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Jörg Michael
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg Michael
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Josselyn
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Josselyn
Estada de 3 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
DAVID
2 de juny de 2024
DAVID
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
DAVID
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Liz
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liz
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andreas
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge en parella
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiola
Viatge en família
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiola
10/10, Excel·lent
Moises
11 de des. de 2023
Moises
Estada de 3 nits (des. 2023)